Spiritual Luxury

    Mi-am făcut câțiva prieteni în mediul online. Îmi place să scriu și să împărtășesc cu voi din experiența mea. 
    Astăzi este depre Iulia, o mămică, cu o fetiță de 1 an și 8 luni, care a locuit timp de 10 ani în UK. În timpul concediului de maternitate, trecând printr-o perioadă mai dificilă, singură într-o țară străină, fără rude sau mulți prieteni, s-a decis să își ocupe timpul realizând lumânări. A achizițonat un kit de pe Amazon și astfel a devenit momentul ei de relaxare. După un an s-a reîntors la munca, dar nu mai era ca înainte, așa că a început acest business cu lumânari handmade. După un timp s-a hotărat să revină în România.
    Alături de soțul ei lucrează ca acestă pasiune să se dezvolte cât mai mult . Soțul realizează recipientele din marmură lichidă, iar Iulia se ocupă cu restul procesului, ca lumânarea să arate impecabil.
    Doi azi de zile au adunat informații în UK, iar acum pun totul în practică. M-a emoționat când Iulia mi-a spus că realizeaza lumânări cu multă pasiune și își dorește să fie alături de fetița ei mereu ! Sunt foarte emoționată când vine vorba de copii, îmi doresc să fiu mamă, să trăiesc fiecare moment din viața lui și să văd fiecare năzbâtie pe care o face, să fiu alături de el non stop. 
    Lumânările sunt realizate din ceară de soia naturală, au un design superb, vin împachetate foarte frumos, se vede că totul este realizat cu grijă și atenție! ❤️Alături de familia mea ne-am bucurat de momentul deschiderii coletului. Mirosul este divin, iar lumânarea are un aspect fantastic. Îmi este milă să o aprind, să fiu sinceră, îmi place enorm designul, merge perfect ca decor. Este un cadou inedit, m-ai ales că se aproprie Valentine 's Day, Dragobetele, mărțișorul.



    Lumânarea ce am primit-o este cu pietre semiprețioase de Citrin. Aceasta aduce o energie pozitivă în locuință, emanând bucurie și vitalitate. Citrinul este cunoscut ca o piatră de succes, îmbunătățește puterea de concentrare și revitalizează mintea, ajută la depășirea depresiei. Ea are multe beneficii și este perfectă pentru fiecare dintre noi. Mă bucur că am o astfel de lumânare în casa mea ! E prima astfel de lumânare pe care o primesc și sunt foarte fericită !🌹
    Iulia alături de familia ei realizează lumânări speciale, inedite cu multe beneficii. Vă atașez și un link unde puteți intra să vedeți modelele pe care le realizează ( https://www.spiritualluxury.ro/?fbclid=IwAR3CMBGgIV0PHOPtIj4uIwvt48VqLT6n9zdwGXQL1VhQMybj1qZxh8xlkM4) .
    Îmi plac foarte mult lumânările handmade, apreciez foarte mult persoanele care realizează lucruri, știu că este multă muncă și pasiune. Nu oricine este înzestrat cu acest har, plus că îți trebuie multă răbdare. 
    Felicitări pentru aceste minunații și la cât mai mult succes ! 🥳❤️🥰

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri naturale făcute de Teodora

Borcanelul cu Lavanda

Outfit Bonprix