Bijuterii cu perle naturale de cultură

     Am cunoscut o persoană minunată, în mediul online, pe nume Andreea. Când am auzit numele am fost emoționată și foarte încântată mai ales că și eu am același nume.

    Am aflat despre ea, că de mic copil a fost pasionată de crearea de bijuterii. Inspirandu - se din natură, a ales bijuteriile de argint cu perle naturale de cultură. Iubește frumosul și bineînțeles și eleganța, iar când natura se împletește cu creativitatea rezultă artă. ❤️

    Face totul cu multă pasiune și dragoste. Am fost emoționată când am desfăcut coletul, erau cercei și o brățară. Să fiu sinceră când m-am uitat pe pagina ei mă gândeam la o brățară, dar și celelalte modele de bijuterii mi-au atras atenția, și am așteptat coletul cu inima la gură 👀. Bucuria a fost maximăăăăăăăă ! 🌸




    Totul este creat cu mare atenție, fiecare detaliu este realizat cu grijă.

    Perla este foarte fragilă și necesită o atenție sporită în ceea ce privește purtarea și întreținerea ei. Perlele sunt bijuterii prețioase și sensibile. Am citit pe internet și am aflat că perlele simbolizeaza puritate, un simbol al iubirii și al înțelegerii. În trecut au fost considerate și amulete protectoare, alungând energiile negative.

    Fiind o piatră a mării, purtarea pietrei se bucură și de proprietățile energetice benefice ale elementului "apă" .

    Unii poartă perlele pentru beneficiile pe care le au, dar și pentru eleganța lor !

    Niciodata nu mi-a plăcut să ies în evidență, prin îmbrăcăminte, bijuterii imense să zic așa, dar acestea sunt perfecte. Sunt simple, finuțe, drăguțe și speciale. 

    O să port aceste minunății cu mare drag și o să mă gândesc la Andreea mereu ! 🥳💕

    Ținutele mele o să fie perfecte cu aceste bijuterii din argint cu perle naturale. Bijuteriile  pot fi dăruite și ca mărțișor în luna martie, oricine ar dori un așa mărțișor! 😁

    Mă bucur că printre noi avem persoane creative, și îmi doresc ca Andreea să ajungă cât mai sus și la cât mai multe comenzi. Micile afaceri trebuie sa fie susținute și promovate !

     Îți mulțumesc că te-am cunoscut ! ❤️❤️❤️



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri naturale făcute de Teodora

Borcanelul cu Lavanda

Outfit Bonprix