Măști de la Ths Organic

     De curand am descoperit un brand românesc, cu produse naturale. Am primit 2 măști, pentru ten și pentru păr. M-a fascinat faptul că acestea conțin ingredinte naturale, de cea mai înalta calitate, pentru a susține sănătatea noastră.



Atașez și legenda acestor produse :

     Una dintre aceste rețete a ajuns în mâinile unui călugăr anonim dintr-un mănăstire ascunsă în deal, un călugăr destul de înțelept să o folosească și, mai mult decât atât, să o noteze pentru folosul congregației sale.

    Printr-o serie de evenimente care au implicat noroc, grijă și oportunități, pergamentul a fost bine prezentat și a ajuns recent în mâinile noastre. Am fost copleșiți de procedura descrisă și de componentele implicate, toate atât de crude și organice pe cât puteau să fie.

    Aveam nevoie de un tratament ca acesta, așa că l-am pregătit, l-am testat și… Doamne sfinte, a funcționat!

    THS Organic ofera produse de infrumusetare si sanatate pe baza de miere.

    LifeSkin - este o mască organică, compusă din 100% ingrediente naturale, care ajută la hrănirea și tonifierea oricărui tip de ten, fie că este uscat, sensibil, normal sau mixt. Masca ajută la diferite probleme precum : acnee, rosacee, foliculită, arsuri solare și pete de piele, este 100% sigur pentru toate tipurile de piele.

    NewHair – Tratament natural de regenerare și creștere a părului pentru femei și bărbați. Regenerează părul de la rădăcină. Tratament 100% natural din surse organice. Ajută la tratarea următoarelor afecțiuni ale părului și scalpului: alopecie, caderea parului, psoriazis, foliculita si matreata excesiva.

    Datorită conținutului său pur organic, bazat pe produse de albine și plante, NewHair nu provoacă efecte nocive în timpul utilizării sau în urma acesteia.

    Aceste măști conțin 4 tipuri de miere, propolis, pâine de albine, piper. Fiecare dintre noi ne confruntam cu diferite probleme ale tenului, sau ale părului, așa că aceste măști vin în ajutorul nostru.

    Am folosit aceste măști și am rămas surprinsă, tenul meu a ramas foarte catifelat. Părul nu s-a mai îngrășat, nu am mai avut nici probleme cu mătreață. Îmi place și parfumul de după aplicarea acestor produse, tenul și părul miros a miere și propolis. 😘

            Sunt impresionante aceste măști ! ❤️

    Consistența acestor produse mi-a placut foarte mult și bineînțeles și mirosul. Îmi plac produsele naturale și mai ales cele care conțin miere.

    Felicitări pentru aceste produse! Voi ați încercat astfel de măști ?  😁🥰


Comentarii

  1. Bună și o primăvară încântătoare tuturor! Nu am cunoscut până acum aceste produse, dar la recomandările de mai sus, le voi căuta! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am încercat, dar sigur voi încerca ❤️❤️❤️😍😍😍

    RăspundețiȘtergere
  3. Aș vrea să încerc..mi se par interesante 😍😍

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri naturale făcute de Teodora

Borcanelul cu Lavanda

Outfit Bonprix