Bijuterii de la Papesa

     Articolul acesta este despre Petra. O persoană minunată, care realizează bijuterii din cristale. Am primit un colier superbbb cu Lapis Lazuli și Hematit Inanna. ❤️


    Lapis Lazuli simbolizează înțelepciunea și adevărul. Această piatră de un albastru intens susține comunicarea, loialitatea și succesul. Activează abilitățile intelectuale și încurajează onestitatea în comunicare. În termeni curativi, patronează bunăstarea gâtului, corzilor vocale și glandelor endocrine. Acest cristal activează vocea intuiției și echilibrează energia, fiind foarte apreciat în meditație și în călatoria de creștere spirituală.

    Cristalul Hematit ajută la echilibrarea vieții. Piatra de hematit este un susținator al gândirii logice, fiind utilă pentru a învăța matematica, așa că cine are probleme la matematică, să o achiziționeze 😁.  Este un cristal care contribuie la îndepărtarea oricărei energii negative. Hematitul îți liniștește mintea în momente de haos și calmează sufletul.

Vă enumăr câteva proprietăți ale cristalelor :

- comunicare 

- cunoaștere

- loialitate

- spiritualitate

- succes

- adevăr

- înțelepciune.

    Am aflat că această piatra Lapis Lazuli este benefică pentru săgetător, balanță, taur, capricorn, fecioară. M-am bucurat să aud asta, pentru că zodia mea este taur.

    Forma acestui colier cu lapis lazuli îi oferă un aspect modern și atipic. Se așează foarte frumos și abia aștept să îl port la o ținută.

    Și mama mea a fost foarte fascinată de acest colier, chiar spunea cât este de superb și cu câtă grijă este realizat. Așa o minunăție trebuie avută grija 😊! Culorile sunt deosebite  și în momentul când l-am atins am simțit o energie foarte puternică. Cu siguranță este favoritul meu și o sa îl port cu mare drag. 🤗

    Petra a știut exact ce surpriză sa îmi facă. 💕❤️💕Pe lângă coliere, ea realizează brățări și inele. Vă atașez un link către pagina ei pentru a vedea toate bijuteriile ( https://papesa.ro/ ).

    Sunt sigură, că o să țin legătura cu Petra și tot timpul o să mă gândesc la ea, când privesc așa bijuterie. Îmi doresc și un inel, o să apelez la ea 👀 ! Am tras cu ochiul la un video de al ei și am văzut inelele care le purta, sunt sigură că tot ce iese din mânuțele ei, este apreciat de toată lumea. 

    Sunt foarte fascinată de acest colier, m-ai ales când am aflat atâtea lucruri despre proprietățile cristalelor. O să mă mândresc cu așa bijuterie specială, realizată cu mult drag de Petra.

    Sunt fericită că am cunoscut-o, iar business-ul ei trebuie să fie cunoscut de toată lumea. Vouă vă plac cristalele ? Ce părere aveți despre ele ? 

Îți doresc mult mult succes în această călătorie pe care ai început-o ! 🌹



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri naturale făcute de Teodora

Borcanelul cu Lavanda

Outfit Bonprix