Produse de la Miniboutique

     Scriu acest articol, cu mari emoții. Am cunoscut-o pe Miruna în mediul online. Nu am discutat foarte mult, dar este un om blând, cu un har și talent în munca pe care o realizează. Sunt de părere că persoanele care realizează lucruri handmade au un dar de la Dumnezeu și  împartășesc cu noi produsele care rezultă din mânuțele lor.

    Miruna este în spatele micii afaceri Miniboutique, care este un brand românesc. Este o persoană căreia îi place să își exprime emoțiile, gândurile, trăirile în scris, iar acest lucru  mi-a dat emoții când am început această colaborare frumoasă cu ea, dar în același timp a fost și o provocare. 

    Am aflat despre ea, că a renunțat la viața de București, pentru liniștea de la poalele munților Retezat. Miruna a fost un mic artist, în trecut a făcut diferite activități, dar acum se axează pe lumânari și săpunuri naturale.

    De cum am deschis coletul, totul era așezat cu grijă și atenție. M-am bucurat ca un copil mic de coletul primit de la Miruna. Pe colet erau stickere, era colorat, un scris frumos cu verde, totul legat cu un șnur, m-a dus într-o lume de poveste, unde personajul principal eram eu. 

    Lumânarile au fost considerate în trecut o sursă de lumină. În zilele noastre, popularitatea lumânărilor este de a crea un decor original, simbolizează sărbătoare, crează o atmosferă relaxantă. Aprinderea unei lumânari parfumate este o modalitate de ați parfuma casa, de a te bucura de momente frumoase, de a te duce cu gândul la părinți, bunici, de a crea o imagine de sărbătoare.

    Mie îmi place foarte mult să așez lumânările ca și  decor. Lumânările de la Miruna au un stil aparte. Îmi place mult că nu sunt toxice și sunt vegetale. Timpul de ardere este îndelungat.

    Lumânările, cu design-ul lor de Crăciun, mi-au dat o stare de bine, emoție că vin sărbătorile, care pentru mine înseamnă familie, iubire, dragoste. Sora mea, de 12 ani este ajutorul meu, să zic așa 👀. Mă ajută cu toate coletele și alături de ea testăm produsele. Miruna a făcut în așa fel încât să rămânem fără cuvinte, să simțim parfumul sărbătorilor, să ne introducă în atelierul ei de creații.

    Îi admir fiecare produs realizat, fiecare postare și mă minunez de creativitatea de care dă dovadă. Am văzut pe pagina ei lumânări în cutie metalică, modelul m-a impresionat din prima, sunt așa drăguțe, merg perfect pentru a face un cadou cuiva. De asemenea și braduțul în 2 culori, de acesta a fost fascinată sora mea, Alexia, pentru că nu a mai văzut un model în stilul acesta.

    Pe lângă minunatele lumânări am primit și săpunuri naturale artizanale. Acestea conțin lavandă, vanilie, jojoba, cocos, ricin, lemongras, trandafir, aloe vera, Sunt produse hrănitoare pentru piele, aceasta rămâne foarte catifelată după spălare.

    Eu am un ten sensibil și folosesc numai produse naturale. Sunt încântată de aceste săpunuri, mai ales că pielea este hidratată. Folosim produsele întreaga familie și ne bucurăm când observăm calitatea acestora. Bineînțeles că o pomenim pe Miruna de fiecare dată când ne spălăm pe mâini sau vedem lumânările. 

    În spatele acestor produse, este pasiune, ore de muncă, dar și plăcere. În atelier, Miruna da frâu liber mânuțelor să realizeze lucruri minunate .

Vă sfătuiesc să folosiți și voi produsele de la Miniboutique, făcute la poalele munților Retezat.💓

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Săpunuri naturale făcute de Teodora

Borcanelul cu Lavanda

Outfit Bonprix